Friday 8 April 2011

SDG ku syg............

salam..
ngantuk btoi la rini...smalam aku x tdoq,cri mklumat xsement pas pg ni kna p seminar under SDG lak "zero 2 hero " ..aku suka la p,lect aku ska sruh p seminar sana sini..pas2 kna byr plak 2..amboii seronok nya...aku syg lect aku iaitu  Dr F...dia kta klu x p,dia nk bg b-....klu p dpt la  A-(mimpi la nk dpt A+)....aku tetap suka..pling aku suka sem ni aku dpt 3 report yg kna aku ciapkn n htr ujung bln ni..ampa semua msti x dpt kn...best woooo

ermmm... dulu masa sem 3,dia wajibkan p seminar yng harganya rm 25...ermm,dia kata klu x p dia bg TM..pah2 aku pun g la...dh la seminar 2 x best lgsg!@@###$%

ermmm,masa sem 4 lak,aku dpt TM..aku seronok la rasa..sebab xsement,present semuanya aku wat..cuma x p sekali ja..tup2 dpt TM..........Aku x kesah,jnji dia bhgia...

Smpai rini aku ttap syg dr F,sbb 2 aku selalu ikut ja apa yg dia nk..aku hrap dia bhgia n hepi selalu...wasalam

No comments:

Post a Comment